driftig

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Maria - 7 september 2012 21:03

Att packa och fixa är inte helt enkelt med två små... allt tar tre gg längre tid och man blir lite små förvirrad mellan packning, matning, packning, trösta, packa, söva/mata...  

M.a.o - INGET HAR HAMNAT I RESVÄSKORNA...än............



C gick upp vid elva idag efter veckans sista jobb natt, jag och barnen var färdiga för färd mot Örebro och sedan Marieberg Galleria för det sista fixet och inköpen. 

Hittade en del bra till barnen och stranden på tok REA!! Kanon bra!
Efter lite shopping hade jag tid för att "fylla på" mina naglar. Hade gelénaglar som suttit liiiite lääänge men de räddades med en påfyllning acryl så nu är man fin igen om händerna. Blev bra sugen på att nåsta gång testa på lite airbrusch på mina naglar kanske? Vad tror ni om det?


Ja som, sagt inget är ännu i väskorna men nu lger det iallafall redo att placeras i väskorna så att säga..
Det får göras imorgon efter jag vart ute och sprungit och efter vi vvart i Smedjebacken på 80-års kalas...
Jo dålig tjnimg av mig att boka resa dagen efter kalaset men WTF hittade ju resan vi VILLE HA till ett riktigt bra pris!! 
MEN, vi är så nöjda o förväntansfulla, blir en spännande erfarenhet att resa med två småungar      hehe...


Blev förresten himla glatt överaskad när jag ställde mig på vågen idag! :-)) MINUS 1,1 kg sedan sist jag vägde mig...typ 2 - 3 veckor sedan - det går åt rätt håll med de gamla gravid volangerna   
Man känner sig lixom lycklig när man lyckas, nästan som att vinna en tävling...nu tävla jag iof inte mot någon mer än mig själv   Ja vet ni vad så skall det faktis packa träningskläder i resväskan (det har jag glööööömt) men jag måste springa några mil där borta med... Får inte tappa för mycket skall ju ta mig igenom Lidingöloppet alldeles snart ju...  
 
På återhörande!
Maria




Presentation


Min blogg handlar om livet hos oss... Bland annat om träning, kost, matlagning, om familjeliv och om våra hundar som ingår i vår familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards