driftig

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Maria - 27 september 2012 23:32

Idag har vi vart i Götabro hos barnens mormor och morfar. Mamma och pappa flyttade dit för nästan precis två år sedan så jag är inte uppvuxen där! Det är skönt att ha så nära till dem, bara 1,5 mil från oss! De grejar och fixar i år har pappa målat huset och fräschat till entretrappen och idag hölls han med grinden på uppfarten. Den blir riktigt bra, inga barn eller hundar som tar sig ut där inte! :)

Skulle ta med hela hundgänget tänkte jag men så kom jag på att burarna inte var i bilen då vi kört skräp härom dagen... Den jag skulle ha hängde snyggt i garagetaket... Dit når jag knappt så det blev liten bur och Hero som följde med bara!

Här är Klara på väg ut med Hero till bilen, eller tvärs om?? ;)

John låg och mös på golvet och fick straxt en vän vid sin sida!

Blid3. Lycka är en gammal docka ... :-)

Presentation


Min blogg handlar om livet hos oss... Bland annat om träning, kost, matlagning, om familjeliv och om våra hundar som ingår i vår familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards